Visuaalisuudesta on tullut tärkeä osa yrityksen viestintää. Erottautuminen verkossa ja sosiaalisessa mediassa vaatii mieleenpainuvia kuvia. Sosiaalisen median nopeatempoisuus johtaa helposti siihen, että määrällä korvataan laatua eivätkä kuvat enää välitä haluttua viestiä.Ennen kuin otat kuvia on hyvä miettiä, miksi kuvia otetaan ja mitä niillä halutaan kertoa. Näin varmistat, että yrityksesi kuvakerronta on päämäärätietoista ja kertoo tavoitteen mukaista tarinaa jokaisella kuvalla. Hyvä suunnitelma nopeuttaa ja helpottaa myös kuvien ottamista.

Kuvita tarinasi –työpaja antaa sinulle:


- valmiudet suunnitella yrityksesi kuvakerrontaa
- konkreettisia ideoita oman yrityksen kuvakerrontaan

Kenelle: esim. työnantajalähettiläille sekä markkinointia ja viestintää tekeville – kaikille, jotka julkaisevat joko omia tai ostettuja kuvia

Kesto: 1/2 pv

Työpaja toteutetaan pienryhmälle (noin 1-5 henkilöä), jotta yksilöllinen ohjaus on mahdollista. Sisältö sovitellaan osallistujien mukaan. Työpajassa voidaan käsitellä yrityksen oma ajankohtainen kuvakerronnan haaste. Työpajaan voidaan lisätä tunnin pituinen ryhmäsparraus etänä, jossa voi kysyä ja kerrata käsiteltyjä asioita. Ryhmäsparraus tehostaa työpajan vaikuttavuutta ja tukee opitun käytäntöön viemistä.