Ennen yritys pyrki erottautumaan somistamalla näyteikkunansa. Tänään näyteikkunamme ovat enimmäkseen verkossa. Kotisivuilla ja sosiaalisessa mediassa pitää erottua ja kuvat ovat siihen ylivoimaisesti paras tehokeino. Määrä ei kuitenkaan korvaa laatua. Yksikin epäselvä tai harrastelijamainen kuva voi välittää yrityksestäsi ja tuotteistasi mielikuvan, jota on vaikea korjata.
Hallitse työkalusi –työpajan jälkeen
- hallitset oman kuvausvälineesi, oli se sitten digikamera tai mobiililaite
- otat onnistuneita kuvia kertakuvauksella
- vähennät kuvien jälkikäsittelyn tarvetta ja säästät aikaa
Kenelle: esim. työnantajalähettiläille tai markkinointia ja viestintää tekeville – kaikille, jotka ottavat ja julkaisevat kuvia
Kesto: 3,5 tuntia
Työpaja toteutetaan pienryhmälle (noin 1-5 henkilöä), jotta yksilöllinen ohjaus on mahdollista. Sisältö sovitellaan osallistujien tarpeiden ja laitteiden mukaan. Työpajaan voidaan lisätä tunnin pituinen ryhmäsparraus etänä, jossa voi kysyä ja kerrata käsiteltyjä asioita. Ryhmäsparraus tehostaa työpajan vaikuttavuutta ja tukee opitun käytäntöön viemistä.